Saturday, May 30, 2009

Da' ce ţară de doi lei cincizeci avem domnu' Dan! Plângeam când îmi vedeam cetaţenia pe buletin...

Stau şi ma uit la politicienii de la noi de pe meleagurile mioritice...şi mă apucă râsul...dar râs din acela gen haz de necaz...
Mă gândesc asa la ce am aflat prin şcoală despre istoria noastră şi despre bravii noştrii conducători care au apărat ţara timp de multe secole şi de austro-ungari şi de otomani şi de ruşi...şi mă întreb dacă respectivii n-au avut urmaşi...sau dacă urmaşii lor mai sunt aici în ţară şi doar privesc la bătaia de joc din politica actuală, fără să facă ceva...
Nu vreau să dezvolt subiecte gen Băsescu, Năstase, Behehecali, Vadim...şi aşa mai departe...pentru că sunt sigur că ştiţi toţi unde bat...şi deja ar fi redundant să citiţi despre aceleaşi nelegiuiri de care aţi mai auzit de multe ori până acum...
Dar totuşi cred că nu greşesc dacă spun, prin absurd, că dacă România ar avea un Dumnezeu al ei, acela ar fi corupt şi ar lua şpăgi pentru a ierta păcate şi pentru a rezerva locuri în rai pentru cei câţiva bogătani de pe la noi...
Mi-e silă momentan să dezvolt subiectul aşa că voi încheia prin a spune că eu personal nu mă consider român şi că aş renunţa oricând la cetăţenia asta pentru să zicem cea de englez.

No comments: